Loading

Czy już nas znacie Kim jesteśmy?

Jesteśmy firmą dbającą o klienta, jesteśmy gotowi sprostać nowym wyzwaniom.

  • Ty ustalasz miejsce i godzinę odbioru auta.
  • Mamy wiele samochodów od małych po duże.

Nasze auta Rezerwuj od razu

782

Zadowolonych klientów

1496

Wypożyczonych aut

2879523

Suma kilomterów

445

Rozwiązanych problemów

Zobacz najczęstsze pytania FAQS

Tak! U nas dostajesz auto takie jak na zdjęciach.
Pamiętaj, aby dokonać rezerwacji co najmniej 72 godziny przed podróżą, abyśmy mogli przygotować Twój samochód.
Tak, wszystkie nasze samochody są wypożyczane z pełnym bakiem. Przy zwrocie auta masz do wyboru dwie opcje.

Możesz:

1. Zwrócić samochód zatankowany do pełna: jeśli odstawisz samochód do wypożyczalni z pełnym bakiem paliwa, nie poniesiesz żadnych dodatkowych opłat.

2. Zapłacić za paliwo przy zwrocie auta: jeśli oddajesz samochód do wypożyczalni bez pełnego baku paliwa zatankujemy za Ciebie, kiedy zwrócisz auto. Ale jest to najdroższa opcja.

Mamy nadzieję, że podróż naszym samochodem będzie dla Ciebie prawdziwą przyjemnością, ale jeśli miałoby zdarzyć się coś złego, jesteśmy do Twojej dyspozycji. W razie wypadku wystarczy, że zadzwonisz na bezpłatny numer telefonu podany w Twojej umowie wynajmu.
Oferujemy 24-godzinną pomoc w razie awarii samochodu lub ewentualnego wypadku, wystarczy, że zadzwonisz na bezpłatny numer telefonu podany w Twojej umowie wynajmu. Bez względu na to, gdzie jesteś i o jakiej porze zgłosisz się do nas, służymy Ci pomocą.

Prosimy zwrócić uwagę na to, że nasza standardowa usługa pomocy w razie awarii samochodu nie pokrywa wszystkiego. Aby zapewnić sobie całkowity spokój ducha w kwestiach takich jak zgubienie kluczy czy pęknięta opona, radzimy zdecydować się na wykupienie „POP” – „Pełnej Ochrony Podróży”, zapewniającego pełne wsparcie na trasie.

Udział własny to kwota, którą musisz zapłacić, jeśli podczas Twojej podróży wydarzą się jakieś szkody, na przykład w razie wypadku lub kradzieży Twoich rzeczy z wypożyczonego auta. Kwota udziału własnego zależy od wynajętego samochodu, kraju wynajmu i oraz tego, czy została wykupiony dodatkowa ochrona ubezpieczeniowa redukująca lub znosząca udział własny .

Wypożyczając u nas samochód, automatycznie otrzymujesz ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (OC) oraz ochronę w razie kradzieży lub uszkodzenia wynajętego samochodu (ograniczającą twoją odpowiedzialność do kwoty udziału własnego), aby zabezpieczyć Cię podczas podróży. Jeśli dokonujesz rezerwacji przez naszą stronę internetową z USA, może się okazać, że ubezpiecznie od odpowiedzialności cywilnej oraz ochrona w razie kradzieży auta nie są wliczone, gdyż niektóre karty kredytowe pokrywają ubezpieczenie wypożyczanego samochodu.

Ubezpieczenie OC to podstawowy poziom ubezpieczenia wymagany przy wynajmie samochodu, dlatego też jest ono wliczone w koszt wynajmu auta. Jeśli zdarzy się nieszczęśliwy wypadek i uszkodzisz inny pojazd, jego pasażerów lub ich rzeczy, pokryje ono koszty napraw lub leczenia.

Ale w razie wypadku zawsze obowiązuje Cię zapłacenie ustalonej kwoty udziału własnego – chyba, że wykupisz wyższy poziom ochrony ubezpieczeniowej. Sprawdź, ile musisz zapłacić w zależności od wypożyczanego auta i miejsca jego wynajmu.

Przy odbiorze wynajmowanego samochodu należy okazać:

• Prawo jazdy
• Kartę kredytową (jeśli wynajmowany samochód jest wysokiej wartości, dla dodatkowego zabezpieczenia mogą być wymagane dwie karty, sprawdź to w swojej rezerwacji)
• Kartę potwierdzającą rabat (np. kartę Frequent Flyer lub Avis Preferred)
• Dowód tożsamości w przypadku wynajmów międzynarodowych (np. paszport, dowód osobisty lub prawo jazdy ze zdjęciem)

Feel Free to Say Hello! zostań w kontakcie z nami

  • Adress: Poznańska 16, 00-682 Warszawa
  • Telefon: 796 310 666
  • E mails: biuro@autadabi.pl
  • Godziny pracy: 09:00-18:00